Mäklar info

Förening: Riksbyggen BRF Silfverdalen
Organisationsnummer: 716417-8050
Bostadsrättsförening
Beskattas som: Privatbostadsföretag (äkta)
Äger föreningen marken: Ja
Byggnadstyp: Radhus
Byggår: 1983-84
Antal lägenheter i förening: 123
Antal lokaler i förening: 1
Ägande i föreningen: Föreningen accepterar delat ägande. Juridisk person accepteras.

Kommande/Utförda renoveringar
Gjorda renoveringar:
2019 Åtgärder OVK
2019 Övriga arbeten markytor
2019 Installation stolpar & belysning parkering
2019 Balkonger
2019 Markarbeten

Gemensamma utrymmen
Föreningen har ett gemensamt kvartershus på Kvintettvägen 96 som nyttjas som förenings-/fritidslokal.
Det är bara medlemmar/bostadsrättsinnehavare i föreningen som får boka lokalen. Lokalen går att boka mot en kostnad för festevenemang som exempelvis barnkalas och rymmer max 30 personer.

Parkering
Föreningen förfogar över 92 st garageplatser, varav 90 st är uthyrningsbara till medlemmar. Resterande 2 garageplatser används som föreningens förråd. Vidare finns 63 st parkeringsplatser, varav 53 st är uthyrningsbara till medlemmar. 10 st p-platser är avgiftsbelagda gästplatser (besöksparkering).

Föreningslokal
På Kvintettvägen 96 finns ett separat uppfört skyddsrum och tillika föreningslokal. Byggnaden har en lokalyta på 107 kvm.

Ladda ned

Icon representing an icon